sorry!

hej förlåt att jag inte har bloggat, men jag har en anledning. det är att min styrplatta på datorn inte funkar.. eller den funkar men den dampar så jag kan typ inte klicka i bland och så åker den över hela skärmer utan att jag gör någonting... och filmen blir lite försenad eftersom att imovie dampar eller det är sekt och sen så måste jag ladda ner låtar men det fixa jag nu. men jag ska försöka att filmen ska komma upp i veckan i alla fall.
men i går/natt så snaka jag med nakke och shawn i typ 4-5 timmar på skype alltid lika kul :-D men nakke somna i soffan och shawn vet jag inte vad han gjorde så jag va lite ensam ett tag.... hehehe. men i dag så ska jag inte göra någonting, kanske skulle t emma och slagga där med sanna, men vi får se om det blir så :D men herrå puss:*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är de på bilden?

2012-07-11 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0