bamse!!

haha rubriken har inget med inlägget att göra. men jag sov ju som sakt hos amanda, vi har varigt i stallet o h fixade lite, tog in gullis och gjorde henne klar. sen så red vi (eller jag gick) till rida banan. sen så red hon i 30min kanske sen hem. och eftersom att det var ganska lerigt på väger så fick jag rida hem :D. sen efter de som cykla vi hem och amanda duscha och jag satt vid datorn. sen typ halv 9 cykla vi ner till ica för att vi ville ha ben&jerry's eftersom EMIL inte kom med dom till oss!!!...

jag låg oxå och messa med tobbe till typ 02.57 för att vara exakt. och amanda somna typ 1.... men nu jag vi cykla ner oc köpa en ben&jerry till mig för att min va slut och jag är ju tjock!! så varför inte bli tjockare!! - xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0