fan fan & FAN

ÅÅÅÅÅ ja dör, vill inte, vill inte.... 
nu ska jag säga en sak som amanda sa till mig i dag som hon kanske har och som jag kanske oxå har eftersom vi har varigt och det smittas super lätt.
jag kanske har körtelfeber och är att typ hals mandlarna är typ svunla och det är typ vitt slem på dom, och de är ganska farlit och jag får ett slag i magen får då kunde typ min mjälte spricka as lätt och edet innebär en operation..
amanda kanske har det och hon sa det till mig eftersom vi har varigt och delat sked med varandra. så ja men om jag har det så får jag inte avstränga mig på 6 veckor och det kanske det inte blir någe partille för mig..... FAN JAG VILL JU MED..... aja men bara så ni vet... men jag vet ju inte helt säker om jag har det.. men jag ska inte säga för mycket. men jag har inte det nu i alla fall...


 men just nu sitter jag på mammas jobb. sov typ ingenting i natt? jag som alltid brukar kunna sova men inte i dag nej.. - xoxo
dagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0