fluga & gris

hej på er, jag bloggar någ iallafall. men jag kan inte blogga eftersom jag är så van men jag vill lixom blogga nu och så.. 

men i dag så har jag vart ute lite fixat lite med min shorts som jag gjorde i dag. har kärnat ihop 245:- i dag oxå :DDD 

men idag är det midsommar och jag sitter hemma och är sjuk. skulle egentligen vara med amanda och vilma men det blev inte så... :(( men har inte så mycket att säga förutom att det kommer en ny design i kväll eller snart. men ska i allafall snart äta lite och sen bara krya på mig :) ha en så bra dag alla fina puss -xoxo 

 
 
 
saknar er så sjukt mycket mina fina :*** älskar er :*<3333

Kommentarer
Postat av: vilma

jag saknar er mer!! love you!! <333333

2012-06-23 @ 00:13:24
URL: http://justvilmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0