grym dag!

hej alla! gick upp kl 7 gick ner och åt frulle och sen satte mig och titta på tv :-) sen upp och fixa mig lite och satte på mig rid sakerna. åkte och hämtade amanda sen bar det av till viby. kom dit och fick jobb och göra direkt när vi kom ditt. borsta hästana och sadla dom. sen kom dom som skulle rida och då gick vi med dom ner till ridhuset ifall dom ville ha hjälp. och jag fick leda en vuxen :O (men dom som skulle rida hade typ aldrig gjort det förut så.. men det var kul i alla fall. efter alla hade ridigt så fick vi sadla av dom och jag och amanda blev kvar ensama med typ 7 eller 8 hästar. men det gick bra. sen red vi lite oxå. gick grymt bra förutom att jag nästan ramla av när nidur stannade när vi galopperade... och amanda var super duktig. fick till tölten och passen på julia :-D sen så red vi rundan och när vi skulle rida tillbax så skulle jag tölta med då kom amanda och passade i full fart så jag galopperade jag ist. har haft en super dag i stallet med min finaste amanda. älskar dig bästa vän! :*


just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på lite musik i högtalarna :-) och skriver med lite gulliga på fb! men jag skriver kanske lite mer i kväll! - xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0