super skönt att träna

har nyss kommit ur dushen :D super skönt. 
dagen började med att amanda åkte till banken och jag låg kvar i sängen, men tyvärr kunde jag så klart inte somna om.. men i alla fall så satte jag mig vid min fina dator och kollade runt lite, blir att ta slaggen här igeeen då :) sen kom amanda hem och vi satte oss typ vid datorerna :) typ!!! har suttit där hela dagen typ :) tittar på 2 skräck filmer. sen så drog amanda upp till stallet och jag ner till träningen. vi typ spelade lite mini handboll på gräs eftersom att vi ska åka till partille om 2 VECKOR!!!!!! TAGGAD SOM FAN!!! och ja sen hem till amanda och nu sitter jag här.. vi kanske ska ta lite kort oxå :) 

går inte att ladda upp bilder..


Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan! JGa är en 11 årig tjej som älskar och blogga! Jag har även en blogg!:) Har du lust och följa mig på blogg lovin??:) Skulle varit skiit kul! Kika gärna in på min blogg också ! Kommentera gärna så att jag vet att du har kikat in!<3 Kram!
Ps: SUPER DUPER BLOGG!!!!

2012-06-19 @ 14:26:14
URL: http://alexanderssons.blogg.se
Postat av: Linn. Alexandersson

Hejsan! JGa är en 11 årig tjej som älskar och blogga! Jag har även en blogg!:) Har du lust och följa mig på blogg lovin??:) Skulle varit skiit kul! Kika gärna in på min blogg också ! Kommentera gärna så att jag vet att du har kikat in!<3 Kram!
Ps: SUPER DUPER BLOGG!!!!

2012-06-19 @ 14:26:41
URL: http://alexanderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0