tack för den killar!

hej har nyss kommit hem från den dom bästa dagarna!! sov ju med amanda i går med och vi typ upp till halv 4 och aa. vi kolla inte på någon film men vi skrev med lite roligt folk. 

och när vi satt i rummet och amanda gick då toa så skulle philip och tobbe gå ut och fråga inte vad dom skulle göra för det vet jag inte.. men i alla fall så hade jag och amanda sätt på skräckfilm så jag var ju typ rädd för att va ensam så jag ringde sanna. vi prata på och jag titta lixom ut på fönstret och då såg jag en skugga av en människa och blev livrädd och så knakade det och sen försvann de.. och gud va rädd jag blev jag trodde det var en mördare eller någonting. TACK PHILIP.... men sen när dom kom in så fråga ha om jag blev rädd och du fick jag ju reda på att det hade varigt han och tobbe.. 

men i dag så har jag och amanda inte gjort ett skit bara liggat i soffan och tittat på tv typ hhihih tjocka vi är. vi har oxå ätit 1 chipspåse tre ben& jerrys och två dricker. RULLA FRAM PÅ STRANDEN I SOMMAR!! 

men jag har haft bäst i alla fall. älskar dig amanda glöm inte de :* - xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0